Pages

  • RSS

Thursday, February 17, 2011

hubb~

Bismillah..

Rasulullah s.a.w. bersabda: “Di antara doa Nabi Daud a.s. ialah: “Ya Allah, sesungguhnya aku memohon kepadaMu cintaMu dan cinta orang-orang yang mencintaiMu dan aku memohon kepadaMu perbuatan yang dapat menghantarku kepada cintaMu. Ya Allah, jadikanlah cintaMu lebih kucintai daripada diriku dan keluargaku serta air dingin.” Dan bila Rasulullah s.a.w. menyebut nama Nabi Daud a.s. beliau menggelarinya sebaik-baik manusia dalam beribadah kepada Allah.”

(HR Tirmidzi 3412)


p/s 1: sweet kan doa nie?

p/s 2: doakan moga cinta DIA sama-sama kita rasa manisnya.

p/s 3: kakak senior kata, masa B2S (Back to school): boleh tambah wa hubba CNS. comel2. Apa-apa pun minta tolong kat Allah. Itulah untungnya seorang Muslim.

p/s 4: irbed hujan lagi. renyai-renyai. suka. menenangkan hati yg tak tentu corak gelodaknya.

p/s 5: irbed sekarang tengah dilanda arus berpuisi kalau perasan. moga puisi2 yg hadir menambah kelazatan iman. Ensyaallah.

p/s 6: doakan moga baik2 semua.

7 comments:

-iNtaN- said...

oh,
saya nampak doa dan komen2 itu kat fesbuk~ comel sangat~~

p/s 1: angguk-angguk.

p/s 2: angguk-angguk-angguk. *lagi laju*

p/s 3: *gelak kecil*

p/s 4: *senyum*
betul.

p/s 5: *big grin*
virus ni xmerebak ke blog ni ke? =D

p/s 6: aminn~


playstation intan: izzah, kalau nak pinjam telinga, intan ada 2 nak bagi...
kalau nak pinjam bahu, intan ada 2 nak bagi...

selagi izzah xminta nak pinjam telinga atau bahu, intan pinjamkan doa dari sini..semoga Allah menenangkan hati yang tak tentu corak gelodaknya~ =)
<3

nima said...

p/s 5: err.. entah. haha.. c(=

wow! thanx a lot intan! terharu dah nie. sempat bergenang jap.
al7amdulillah.. tadi call mak. ECG kembali normal. =) manja x? hueh2..

-hazen said...

kak izzah bila nak berpuisi pulak?

nima said...

err..
bila hati hadir bersama [?]
ensyaallah. =)

belas_kasihan16 said...

uhuk. :P

-iNtaN- said...

sangat manja gedik bagi seorang anak sulung~ =pp
intan pon xcamtu..muahaha~

huh(?)
kalau intan ditanya camtu mesti xbrani terus nak berpuisi...

ketua virus kott..
wt malu sendiri je..^^

nima said...

belas_kasihan16:-
=_="

-iNtaN-:-
tipoo.. c(= intan pun lebih kurang. muahahaha~

err.. ketua virus [?]
moga APC n MHC berfungsi dgn baik.