Pages

  • RSS

Sunday, December 19, 2010

Summer Break 2010


Bismillah..

Muhammad Sulaiman (Man)


Nur Hikmah Solehah (Dik Ah)

"Man masuk pertandingan azan kat sekolah tadi."
"Iye ke? Man dapat nombor brape Dik Ah?"
"Dia menang. Dapat nombor ke satu..."
"Fuyyyooo... ye ke Mann??"
*angguk sambil buat muka macam dah biasa*
"Tak pernah pon Kak Long dengar Man azan. Cuba azan."
*geleng. sambil buat muka malas nak layan.* [ciss.. punye adik..]

Esoknya, azan asar berkumandang..
"Eh.. tu Man azan tuu.."
"Ye ke?? Aah laa.. tu suara dia tu.."


Waaa.. mantap gak ek adikku nih. Cuma nafas dia pendek. Kalau latih, boleh lagi mantap nie..

-Balik Msia Summer Sem 2010-

Makin jauh dari keluarga makin banyak perkembangan yg ketinggalan. Mungkin yg besar2 dan yg penting2 itu diberitahu. Cuma yg kecil2 seperti di atas lupa untuk diceritakan.

Moga kita sekeluarga sama2 berusaha untuk lakukan yang terbaik ensyaallah. Tak kisahlah ada kat mana2 dan buat apa pun. Janji bersungguh. Ingat. Ikatan antara kita adalah doa.

May Allah bless~

2 comments:

glimmery0f_prideGuard said...

wohooo.. crite da bekurun br nk tulis?? ahahaha.. x pe2 man dan deah berbangge ditempatkan dlm bl0g k l0ng~ hehehehe..

man bajet co0l!! sudah botak sekarang!!! ahahahaha.. bc bl0gku, pasal bwh skali.. pasal ummi membotakkan kepala man~

deah plak, smakin ngade~

nima said...

dah lama dah ada dalam draft yg bhgn dialog tu.
cuma.. saje tak nak post awal2.
bile dah xde idea..
bru post.

heh. man.. slalu je bajet cool~ lelaki kan..

deah.. biase lerr.. anak bongsu..
but then.. she has something special. Kalau dapat detect and polish awal.. best2..
bila terigt reaksi die.. msti senyum2.