Pages

  • RSS

Saturday, October 1, 2011

67:3

Bismillah..
Bayt Nusaibah, Irbed











Yang telah menciptakan tujuh langit berlapis-lapis. Kamu sekali-kali tidak melihat pada ciptaan Tuhan Yang Maha Pemurah sesuatu yang tidak seimbang. Maka lihatlah berulang-ulang, adakah kamu lihat sesuatu yang tidak seimbang?
(67:3)

Bila kecewa dengan mereka, maka ingatlah mereka itu milik DIA jua~

8 comments:

-hazen said...

lawa lah gambar!

mataharinya mana?

:D

nima said...

gambar lawa sbb langit mmg lawa~

matahari dah tenggelam di sebalik bgnn. =)

-iNtaN- said...

izzah~!

bergenang dah ni..kenapa kita asyik ada rasa yang sama ya? isk~

intan pun amik gambar ni petang tadi. masa tengok tu rasa sayu sangat. rasa indahnya~

dan harap sangat keindahan itu ada dalam diri sendiri~

='(

nima said...

intan~!

aishh.. awat dok main genang2 ni.. dah2, lap pipi.. lap pipi..

rasa yg sama kerana tali hati yg terjalin mungkin? moga DIA pelihara rasa ini hingga ke sana~

p/s: tersenyum sambil menakung: ketika hati kecewa DIA mendatangkan langit yg memberi rasa~

Anonymous said...

huwaarrgghhhh canteknyewwww gambarrrrr!!!

enonimes = saya ex-zuhal

nima said...

err..err..
ex-zuhal?
*sambil mengusap bwh dagu*

waa said...

halamak kak izah , baru perasan nama rumah bawah gambar . ish ish , tak alert sungguh waa ni . hehe .

nima said...

haha.. sirius ke nak tukaq nama rumah?
klu nk tukaq habaq mai naa..